Etwinning 2020-21                                          

Εγκρίθηκε η συμμετοχή του σχολείου μας στο νέο etwinning πρόγραμμα My School Digi Rocks από την Ελληνική Εθνική Υπηρεσία etwinning. Στο πρόγραμμα θα συμμετέχουν οι μαθητές του Α1 τμήματος του σχολείου μας και θα συνεργαστούν με συνομήλικους τους μαθητές από το Βέλγιο, την Φινλανδία,  την Τουρκία, την Ιταλία, την Ισπανία και την Τυνησία με υπεύθυνη καθηγήτρια του προγράμματος την κ. Κυράνου Χριστίνα. Σκοπός του προγράμματος είναι οι μαθητές/τριες κάθε χώρας να παρουσιάσουν διάφορες πτυχές της σχολικής τους ζωής, τόσο της εξ αποστάσεως και της δια ζώσης, ώστε να μπορέσουν να διαπιστώσουν πόσο ίδια ή διαφορετική είναι η σχολική τους ζωή από αυτή των υπόλοιπων Ευρωπαϊκών χωρών που συμμετέχουν στο πρόγραμμα. Όλα τα παραπάνω θα γίνουν χρησιμοποιώντας την Αγγλική γλώσσα ως μέσο επικοινωνίας σε πραγματικές συνθήκες αλλά και διάφορα εκπαιδευτικά λογισμικά. ενώ ταυτόχρονα θα χρησιμοποιηθεί η ομαδοσυνεργατική μορφή διδασκαλίας σε όλη τη διάρκεια του προγράμματος.

Ακολουθούν οι δραστηριότητες που έχουν πραγματοποιηθεί ως τώρα.

1.   Greek students’ logos

Ένα κολάζ με τα λογότυπα που δημιούργησαν οι τέσσερις ομάδες μαθητών/τριων του Α1  για το διαγωνισμό λογότυπου του etwinning προγράμματος “My  School Digi Rocks”. Κάποιες ομάδες χρησιμοποίησαν προγράμματα επεξεργασίας εικόνας ενώ μία ομάδα ζωγράφισε το λογότυπό της. Μπράβο σε όλες τις ομάδες!

 

Μετά από τη διεξαγωγή ψηφοφορίας με συμμετοχή όλων των λογότυπων που δημιουργήσαν όλες οι χώρες,  το λογότυπο που δημιούργησαν οι μαθητές της Φινλανδίας συγκέντρωσε τις περισσότερες ψήφους και έγινε το λογότυπο του προγράμματός μας.

Finland’s logo

 

 

 

2.   Netiquette rules

Οι ομάδες μαθητών/τριων χρησιμοποίησαν εργαλεία που είναι διαθέσιμα στο Διαδίκτυο όπως το canva.com και έφτιαξαν το δική τους λίστα με τους κανόνες σωστής συμπεριφοράς στο Διαδίκτυο.

 

3.   Covid activity

α) Δραστηριότητα για τον κορωναϊό που τόσο πολύ έχει αλλάζει τις ζωές των μαθητών. Οι μαθητές/τριες από όλες τις χώρες κατέγραψαν την πρώτη λέξη που τους έρχεται στο μυαλό όταν ακούν τη λέξη κορωναϊός.

 Μπορείτε να δείτε τις απαντήσεις τους εδώ. https://answergarden.ch/1475797

 

β) Οι μαθητές/τριες συζήτησαν σε forum στη σελίδα του twinspace, πώς επηρεάστηκε η σχολική ζωή τους κατά τη διάρκειατ ης πανδημίας του κορωναϊού..

 

γ) Χρησιμοποιώντας τις πληροφορίες που αντάλλαξαν οι μαθητές/τριες όλων των χωρών δημιουργήσαμε ένα κουίζ για να δούμε πόσα μάθαμε για τη ζωή των μαθητών στις άλλες χώρες κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Μπορείτε να παίξετε κι εσείς το κουίζ μας.

kahoot covid quiz https://create.kahoot.it/share/etwinning-project-2020-my-school-digi-rocks/760e2d55-59e2-4bc8-8dd5-48b0b5473b70

4.   Getting to know each other!

a)    Who am I? Ήρθε η ώρα να γνωριστούμε καλύτερα γι αυτό δημιουργήσαμε 3 padlets για τις ομάδες μαθητών/τριών όλων των χωρών. Ο κάθε μαθητής/τρια δημιούργησε το προφίλ του χρησιμοποιώντας emoji, ανέβασε φωτογραφία με μάσκα φυσικά και τα υπόλοιπα μέλη της ομάδας πρέπει να μαντέψουν ποιος/ποια είναι με βάση το προφίλ τους στο twinspace..

Τα τρία padlet των ομάδων των μαθητών

 team 1 https://padlet.com/maud29/h0kezilfrlsokn36

               team 2 https://padlet.com/maud29/fkggttd0tpbzktyi

               team 3 https://padlet.com/maud29/fkggttd0tpbzktyi :

 

b)    Το ίδιο παιχνίδι και για τις καθηγήτριες που συμμετέχουν στο πρόγραμμα, έτσι ώστε να τις γνωρίσουν οι μαθητές/τριες λίγο καλύτερα.

Teachers’ who am I? https://padlet.com/kamoun_henda2018/partnerspresentation

 

 

5. Christmas Activity

α) Οι μαθητές/τριές κάθε χώρας έφτιαξαν ψηφιακές χριστουγεννιάτικες κάρτες για τις υπόλοιπες χώρες. Η κάθε κάρτα είχε ένα χριστουγεννιάτικο έθιμο από την κάθε χώρα και το αγαπημένο χριστουγεννιάτικο τραγούδι ή ταινία των μαθητών/τριών που την έφτιαξαν. Μπορείτε να δείτε τις κάρτες των μαθητών εδώ. https://padlet.com/EpalArgous/9s0jgwq6yrxchtx4 

β) Δημιουργήσαμε ένα βίντεο με τους μαθητές/τριες όλων των χωρών που συμμετέχουν στο πρόγραμμα να εύχονται Καλά Χριστούγεννα στη γλώσσα τους και στα Αγγλικά. https://www.youtube.com/watch?v=xE_FERgTHOM&ab_channel=ChristinaKyranou



6. Mid-evaluation questionnaires

Για να μπορέσουμε να συνεχίσουμε το πρόγραμμά μας με τον καλύτερο δυνατό τρόπο δημιουργήσαμε ένα ερωτηματολόγιο για τους μαθητές/τρες και ένα για τις καθηγήτριες που συμμετέχουν στο πρόγραμμα για να αξιολογήσουν το πρόγραμμα έως τώρα.

α) Mid-evaluation questionnaire teachers’/ Ερωτηματολόγιο για καθηγήτριες

      https://docs.google.com/forms/d/1wW23JyZU_iuJ4CdwPKuxrZ5dORSOWzfjpEiHzuZWqRI/edit

 

β) Mid-evaluation questionnaire students’ / Ερωτηματολόγιο για μαθητές/τριες https://docs.google.com/forms/d/1CTHAK4Ld-9iaCgUX3t9egDuJ7a2I8tbamZmwAtYZoZo/edit?usp=drive_web

 

γ) Αποτελέσματα ερωτηματολογίου μαθητών/τριων https://docs.google.com/forms/d/1CTHAK4Ld-9iaCgUX3t9egDuJ7a2I8tbamZmwAtYZoZo/edit#responses

 

δ) Αποτελέσματα ερωτηματολογίου καθηγητριών

 https://docs.google.com/forms/d/1wW23JyZU_iuJ4CdwPKuxrZ5dORSOWzfjpEiHzuZWqRI/edit#responses

 

7. School

a)    Οι μαθητές/τριες από όλες τις χώρες αναζήτησαν στο Διαδικτύο αινίγματα και αστεία σχετικά με το σχολείο και τα ανέβασαν εδώ: https://dotstorming.com/b/600730f1beb54d32ec3edd8e

Στη συνέχεια ψήφισαν τα αγαπημένα τους.

 

b)    Οι μαθητές/τριες κάθε χώρας χωρισμένοι σε ομάδες ηχογράφησαν τον εαυτό τους να περιγράφουν ένα σχολικό μάθημα χωρίς να λένε ποιο είναι. Η επόμενη χώρα ακούει τις ηχογραφήσεις της προηγούμενης και συμπληρώνει το Πρόγραμμα μας!

 

Οι ηχογραφήσεις των μαθητών μας.

1)    https://voicespice.com/Player.aspx?c=p&h=698B3585&j=23364B

2)    https://voicespice.com/Player.aspx?c=p&h=6DED9C88&j=2336B3

3)    https://voicespice.com/Player.aspx?c=p&h=3F05E827&j=233690

4)    https://voicespice.com/Player.aspx?c=p&h=5257AE41&j=233699

5)    https://voicespice.com/Player.aspx?c=p&h=78592F43&j=23369F

 

 

Μπορείτε να μαντέψετε ποια μαθήματα περιγράφουν;

 

8. Safer Internet Day - Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου

Η ημέρα ασφαλούς Διαδικτύου γιορτάζεται τη δεύτερη μέρα, της δεύτερης εβδομάδας, του δεύτερου μήνα, κάθε χρόνο. Η μέρα αυτή είναι αφιερωμένη στην προώθηση της ασφαλέστερης, πιο υπεύθυνης χρήσης του διαδικτύου και των νέων τεχνολογιών, ιδιαίτερα ανάμεσα στα παιδιά και τους νέους ανθρώπους σε όλο τον κόσμο.

 

α) Οι ομάδες των μαθητών/τριων του Α1 δημιούργησαν κομικς για να δείξουν ποιους κινδύνους κρύβει η χρήση του Διαδικτύου.

 

Κατερίνα-Ερμιόνη-Χριστίνα

 

Γιάννης - Ηλίας

Χρήστος - Κώστας - Γιαπέν

Λευτέρης - Χρύσα - Δώρα

Δημήτρης - Βαγγέλης

 

 

 

 

2) Δημιουργήσαμε και ένα κουίζ στο Kahoot για την ημέρα ασφαλούς διαδικτύου. https://create.kahoot.it/share/safer-internet-day/a14912e9-6f3b-448b-9f4e-077fd759fd83

 

 

9. Ξενάγηση στο σχολείο

Κάθε χώρα δημιουργεί ένα παζλ με φωτογραφίες του σχολείου και οι άλλες χώρες προσπαθούν να το λύσουν.

 

α) Μπορείτε να λύσετε τα παζλ που ακολουθούν;

Ελλάδα: https://im-a-puzzle.com/zddschool_3v1p3yu8h.puzzle 

https://im-a-puzzle.com/epal_school_2d5w3gcgn.puzzle

Ισπανία https://im-a-puzzle.com/#/play?&ref=user/puzzle_of_luarca_2jrx6p989&difficulty=4&mode=11

Βέλγιο https://im-a-puzzle.com/#/play?&ref=user/regardez_je_suis_un_casse_tete_3lz0auiql&difficulty=4&mode=2

 

β) Η ιδέα ήταν να βγουν οι μαθητές/τριες κάθε χώρας 2 φωτογραφίες στην τάξη τους  και να υπάρχουν 7 διαφορές ανάμεσά τους.

Αφού τα σχολεία είναι κλειστά αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα, βγάλαμε τη φωτογραφίας στην ψηφιακή μας τάξη/

Μπορείτε να βρείτε 7 διαφορές ανάμεσα στις δύο φωτογραφίες;