Δράση ΜΝΑΕ: "Το μικρό βιοχημικό εργαστήριο". Συνάντηση Webex με το ΕΠΑΛ Πτολεμαΐδας
Οι μαθητές της ειδικότητας Βοηθών Ιατρικών και Βιολογικών εργαστηρίωv και βοηθών Νοσηλευτών του ΕΠΑΛ Άργους Ορεστικού πραγματοποιήσαμε δύο ομαδοσυνεργατικές συναντήσεις μέσω του Webex με το 2o ΕΠΑΛ Πτολεμαΐδας!!! Ανταλλάξαμε απόψεις για την επαγγελματική κατάρτιση που προσφέρουν οι ειδικότητες υγείας των σχολείων μας. Αυτή η σύμπραξη των τομέων υγείας- πρόνοιας και ευεξίας των δύο σχολικών κοινοτήτων πραγματοποιείται στο πλαίσιο του προγράμματος Μια Νέα Αρχή στα ΕΠΑΛ. Πρόκειται για τη δράση «Το μικρό βιοχημικό εργαστήριο» που σκοπεύει να κατανοήσουν οι μαθητές μας εργαστηριακές τεχνικές τις οποίες θα εφαρμόσουν ως πτυχιούχοι των επαγγελμάτων υγείας.
Πασχαλινές ευχές από την ειδικότητα ΒΙΒΕ
Το Ιατρικό και Βιολογικό Εργαστήριο του ΕΠΑΛ Άργους Ορεστικού στέλνει επίκαιρες ευχές για το ΠΑΣΧΑ 2021 (υπεύθυνη εκπ/κος : Ξανθού Αγγελική).Συμμετοχή του σχολείου μας στο Μαθητικό Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας
Το σχολείο μας συμμετείχε με τρεις παρουσιάσεις έργων, στο Μαθητικό Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας που διοργανώνεται τις μέρες 13-18 Απριλίου 2021 πλήρως διαδικτυακά με κόμβους συμμετοχής σε όλη την Ελλάδα.
Στο 10ο Μαθητικό Φεστιβάλ (που δεν έχει διαγωνιστικό χαρακτήρα), συμμετέχουν μαθητές από όλη την Ελλάδα αλλά και την Ομογένεια, και διεξάγεται υπό την αιγίδα του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης και την έγκριση του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων.
Διαδραστική βιντεοπαρουσίαση της τεχνικής της φυγοκέντρησης από τους μαθητές του εργαστηρίου ΒΙΒΕ
Οι μαθητές της ειδικότητας Βοηθών Ιατρικών και Βιολογικών Εργαστηρίων παρουσιάζουν την τεχνική της φυγοκέντρησης με ένα διαδραστικό video που δημιουργήθηκε στο πλαίσιο του προγράμματος "Μια Νέα Αρχή στα ΕΠΑΛ" και της υποδράσης "Το μικρό βιο-μικροβιολογικό εργαστήριο".
Δείτε εδώ το διαδραστικό videoΠανελλήνια ημέρα κατά της σχολικής βίας
Οι μαθητές του Α1 στο μάθημα της Ζώνης Δημιουργικών Δραστηριοτήτων εργάστηκαν σε ομάδες και δημιούργησαν στο storyboardthat.com κόμικ που το καθένα παρουσιάζει και μία από τις διαφορετικές μορφές σχολικού εκφοβισμού.
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΜΕΡΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ 6.03.2021
Κωνσταντίνος - Νίκος
Γιαπέν - Κώστας - Χρήστος
Ερμιόνη - Κατερίνα - Χριστίνα
Βαγγέλης - Δημήτρης
Χρύσα - Δώρα
eTwinning 2020-2021
Etwinning 2020-21
Εγκρίθηκε η συμμετοχή του σχολείου μας στο νέο etwinning πρόγραμμα My School Digi Rocks από την Ελληνική Εθνική Υπηρεσία etwinning. Στο πρόγραμμα θα συμμετέχουν οι μαθητές του Α1 τμήματος του σχολείου μας και θα συνεργαστούν με συνομήλικους τους μαθητές από το Βέλγιο, την Φινλανδία, την Τουρκία, την Ιταλία, την Ισπανία και την Τυνησία με υπεύθυνη καθηγήτρια του προγράμματος την κ. Κυράνου Χριστίνα. Σκοπός του προγράμματος είναι οι μαθητές/τριες κάθε χώρας να παρουσιάσουν διάφορες πτυχές της σχολικής τους ζωής, τόσο της εξ αποστάσεως και της δια ζώσης, ώστε να μπορέσουν να διαπιστώσουν πόσο ίδια ή διαφορετική είναι η σχολική τους ζωή από αυτή των υπόλοιπων Ευρωπαϊκών χωρών που συμμετέχουν στο πρόγραμμα. Όλα τα παραπάνω θα γίνουν χρησιμοποιώντας την Αγγλική γλώσσα ως μέσο επικοινωνίας σε πραγματικές συνθήκες αλλά και διάφορα εκπαιδευτικά λογισμικά. ενώ ταυτόχρονα θα χρησιμοποιηθεί η ομαδοσυνεργατική μορφή διδασκαλίας σε όλη τη διάρκεια του προγράμματος.
Ακολουθούν οι δραστηριότητες που έχουν πραγματοποιηθεί ως τώρα.
1. Greek students’ logos
Ένα κολάζ με τα λογότυπα που δημιούργησαν οι τέσσερις ομάδες μαθητών/τριων του Α1 για το διαγωνισμό λογότυπου του etwinning προγράμματος “My School Digi Rocks”. Κάποιες ομάδες χρησιμοποίησαν προγράμματα επεξεργασίας εικόνας ενώ μία ομάδα ζωγράφισε το λογότυπό της. Μπράβο σε όλες τις ομάδες!
Μετά από τη διεξαγωγή ψηφοφορίας με συμμετοχή όλων των λογότυπων που δημιουργήσαν όλες οι χώρες, το λογότυπο που δημιούργησαν οι μαθητές της Φινλανδίας συγκέντρωσε τις περισσότερες ψήφους και έγινε το λογότυπο του προγράμματός μας.
Finland’s logo
2. Netiquette rules
Οι ομάδες μαθητών/τριων χρησιμοποίησαν εργαλεία που είναι διαθέσιμα στο Διαδίκτυο όπως το canva.com και έφτιαξαν το δική τους λίστα με τους κανόνες σωστής συμπεριφοράς στο Διαδίκτυο.
3. Covid activity
α) Δραστηριότητα για τον κορωναϊό που τόσο πολύ έχει αλλάζει τις ζωές των μαθητών. Οι μαθητές/τριες από όλες τις χώρες κατέγραψαν την πρώτη λέξη που τους έρχεται στο μυαλό όταν ακούν τη λέξη κορωναϊός.
Μπορείτε να δείτε τις απαντήσεις τους εδώ. https://answergarden.ch/1475797
β) Οι μαθητές/τριες συζήτησαν σε forum στη σελίδα του twinspace, πώς επηρεάστηκε η σχολική ζωή τους κατά τη διάρκειατ ης πανδημίας του κορωναϊού..
γ) Χρησιμοποιώντας τις πληροφορίες που αντάλλαξαν οι μαθητές/τριες όλων των χωρών δημιουργήσαμε ένα κουίζ για να δούμε πόσα μάθαμε για τη ζωή των μαθητών στις άλλες χώρες κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Μπορείτε να παίξετε κι εσείς το κουίζ μας.
kahoot covid quiz https://create.kahoot.it/share/etwinning-project-2020-my-school-digi-rocks/760e2d55-59e2-4bc8-8dd5-48b0b5473b70
4. Getting to know each other!
a) Who am I? Ήρθε η ώρα να γνωριστούμε καλύτερα γι αυτό δημιουργήσαμε 3 padlets για τις ομάδες μαθητών/τριών όλων των χωρών. Ο κάθε μαθητής/τρια δημιούργησε το προφίλ του χρησιμοποιώντας emoji, ανέβασε φωτογραφία με μάσκα φυσικά και τα υπόλοιπα μέλη της ομάδας πρέπει να μαντέψουν ποιος/ποια είναι με βάση το προφίλ τους στο twinspace..
Τα τρία padlet των ομάδων των μαθητών
team 1 https://padlet.com/maud29/h0kezilfrlsokn36
team 2 https://padlet.com/maud29/fkggttd0tpbzktyi
team 3 https://padlet.com/maud29/fkggttd0tpbzktyi :
b) Το ίδιο παιχνίδι και για τις καθηγήτριες που συμμετέχουν στο πρόγραμμα, έτσι ώστε να τις γνωρίσουν οι μαθητές/τριες λίγο καλύτερα.
Teachers’ who am I? https://padlet.com/kamoun_henda2018/partnerspresentation
5. Christmas Activity
α) Οι μαθητές/τριές κάθε χώρας έφτιαξαν ψηφιακές χριστουγεννιάτικες κάρτες για τις υπόλοιπες χώρες. Η κάθε κάρτα είχε ένα χριστουγεννιάτικο έθιμο από την κάθε χώρα και το αγαπημένο χριστουγεννιάτικο τραγούδι ή ταινία των μαθητών/τριών που την έφτιαξαν. Μπορείτε να δείτε τις κάρτες των μαθητών εδώ. https://padlet.com/EpalArgous/9s0jgwq6yrxchtx4
β) Δημιουργήσαμε ένα βίντεο με τους μαθητές/τριες όλων των χωρών που συμμετέχουν στο πρόγραμμα να εύχονται Καλά Χριστούγεννα στη γλώσσα τους και στα Αγγλικά. https://www.youtube.com/watch?v=xE_FERgTHOM&ab_channel=ChristinaKyranou
6. Mid-evaluation questionnaires
Για να μπορέσουμε να συνεχίσουμε το πρόγραμμά μας με τον καλύτερο δυνατό τρόπο δημιουργήσαμε ένα ερωτηματολόγιο για τους μαθητές/τρες και ένα για τις καθηγήτριες που συμμετέχουν στο πρόγραμμα για να αξιολογήσουν το πρόγραμμα έως τώρα.
α) Mid-evaluation questionnaire teachers’/ Ερωτηματολόγιο για καθηγήτριες
https://docs.google.com/forms/d/1wW23JyZU_iuJ4CdwPKuxrZ5dORSOWzfjpEiHzuZWqRI/edit
β) Mid-evaluation questionnaire students’ / Ερωτηματολόγιο για μαθητές/τριες https://docs.google.com/forms/d/1CTHAK4Ld-9iaCgUX3t9egDuJ7a2I8tbamZmwAtYZoZo/edit?usp=drive_web
γ) Αποτελέσματα ερωτηματολογίου μαθητών/τριων https://docs.google.com/forms/d/1CTHAK4Ld-9iaCgUX3t9egDuJ7a2I8tbamZmwAtYZoZo/edit#responses
δ) Αποτελέσματα ερωτηματολογίου καθηγητριών
https://docs.google.com/forms/d/1wW23JyZU_iuJ4CdwPKuxrZ5dORSOWzfjpEiHzuZWqRI/edit#responses
7. School
a) Οι μαθητές/τριες από όλες τις χώρες αναζήτησαν στο Διαδικτύο αινίγματα και αστεία σχετικά με το σχολείο και τα ανέβασαν εδώ: https://dotstorming.com/b/600730f1beb54d32ec3edd8e
Στη συνέχεια ψήφισαν τα αγαπημένα τους.
b) Οι μαθητές/τριες κάθε χώρας χωρισμένοι σε ομάδες ηχογράφησαν τον εαυτό τους να περιγράφουν ένα σχολικό μάθημα χωρίς να λένε ποιο είναι. Η επόμενη χώρα ακούει τις ηχογραφήσεις της προηγούμενης και συμπληρώνει το Πρόγραμμα μας!
Οι ηχογραφήσεις των μαθητών μας.
Μπορείτε να μαντέψετε ποια μαθήματα περιγράφουν;
8. Safer Internet Day - Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου
Η ημέρα ασφαλούς Διαδικτύου γιορτάζεται τη δεύτερη μέρα, της δεύτερης εβδομάδας, του δεύτερου μήνα, κάθε χρόνο. Η μέρα αυτή είναι αφιερωμένη στην προώθηση της ασφαλέστερης, πιο υπεύθυνης χρήσης του διαδικτύου και των νέων τεχνολογιών, ιδιαίτερα ανάμεσα στα παιδιά και τους νέους ανθρώπους σε όλο τον κόσμο.
α) Οι ομάδες των μαθητών/τριων του Α1 δημιούργησαν κομικς για να δείξουν ποιους κινδύνους κρύβει η χρήση του Διαδικτύου.
Κατερίνα-Ερμιόνη-Χριστίνα
Γιάννης - Ηλίας
Χρήστος - Κώστας - Γιαπέν
Λευτέρης - Χρύσα - Δώρα
Δημήτρης - Βαγγέλης
2) Δημιουργήσαμε και ένα κουίζ στο Kahoot για την ημέρα ασφαλούς διαδικτύου. https://create.kahoot.it/share/safer-internet-day/a14912e9-6f3b-448b-9f4e-077fd759fd83
9. Ξενάγηση στο σχολείο
Κάθε χώρα δημιουργεί ένα παζλ με φωτογραφίες του σχολείου και οι άλλες χώρες προσπαθούν να το λύσουν.
α) Μπορείτε να λύσετε τα παζλ που ακολουθούν;
Ελλάδα: https://im-a-puzzle.com/zddschool_3v1p3yu8h.puzzle
https://im-a-puzzle.com/epal_school_2d5w3gcgn.puzzle
Ισπανία https://im-a-puzzle.com/#/play?&ref=user/puzzle_of_luarca_2jrx6p989&difficulty=4&mode=11
β) Η ιδέα ήταν να βγουν οι μαθητές/τριες κάθε χώρας 2 φωτογραφίες στην τάξη τους και να υπάρχουν 7 διαφορές ανάμεσά τους.
Αφού τα σχολεία είναι κλειστά αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα, βγάλαμε τη φωτογραφίας στην ψηφιακή μας τάξη/
Μπορείτε να βρείτε 7 διαφορές ανάμεσα στις δύο φωτογραφίες;
Υποβολή της Αίτησης–Δήλωσης για συμμετοχή αποφοίτων στις Πανελλαδικές Εξετάσεις έτους 2021
Η υποβολή της Αίτησης–Δήλωσης για συμμετοχή των αποφοίτων ΓΕΛ ή ΕΠΑΛ στις Πανελλαδικές Εξετάσεις έτους 2021, γίνεται κατά το διάστημα από Δευτέρα 8 Μαρτίου έως και Παρασκευή 19 Μαρτίου 2021.
Τα σχετικά αρχεία έχουν αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του ΥΠΑΙΘ στον σύνδεσμο:
Αρχεία για συμμετοχή των αποφοίτων ΓΕΛ ή ΕΠΑΛ στις Πανελλαδικές Εξετάσεις έτους 2021
Διδακτέα - εξεταστέα ύλη των Πανελλαδικώς εξεταζόμενων μαθημάτων σχ. έτους έτους 2021-2022
Καθορίστηκε, με δύο αποφάσεις που υπέγραψε η υφ. Παιδείας Ζέττα Μακρή η διδακτέα - εξεταστέα ύλη των Πανελλαδικώς εξεταζόμενων μαθημάτων της Γ’ τάξης ημερήσιων και εσπερινών ΕΠΑ.Λ. για το σχολικό έτος 2021-2022, ώς εξής:Εξεταστέα ύλη ΕΠΑΛ 2021-2022